Sunday, November 4, 2012

Guide Me All The Way



Lama sangat rasanya tak menulis apa-apa di sini.

Bukan tiada apa-apa untuk ditulis. Tapi terlalu banyak.

Banyak kat draft. Tulis. Padam. Tulis. Stop. Akhirnya kekal di situ. Ada yang hanya di hati kerna mungkin belum sesuai atau memang tak sesuai untuk dikeluarkan dalam bentuk tulisan.

Tapi secara keseluruhannya, saya dapat simpulkan,

KEMBALI PADA ALLAH.

MINTAK DENGAN DIA UNTUK URUSKAN URUSAN KITA.

Saja nak kongsi dua video Dr MAZA yang saya suka dengar, ulang dan ulang setiap kali saya rasa saya memerlukan semangat untuk bangkit dan teruskan.







"Wahai Tuhan, jangan Kau serahkan diriku ini kepada ku, aku tak mampu menguruskannya, dan jangan Kau serahkan diriku kepada orang lain, kerana mereka akan mensia-siakan ku"
-Ali Zainul Abidin










0 comments:

Post a Comment

Komen anda..